Viitorul

Primul an

M-am obisnuit sa scriu aici mai ales despre viitor. Despre ce nu merge in prezent si ce putem face pentru a repara, ca sa putem privi cu liniste spre viitor. Despre increderea in ceea ce va urma, care nu poate veni decat din increderea in ceea ce construim.  Despre speranta, care se cladeste mai ales prin staruinta.

irina1Dincolo de toate acestea, mai presus de oricare din ele separat si de toate impreuna, pentru mine viitorul inseamna Irina.

Saint Exupery ne-a invatat pe toti ca adultii nu inteleg nimic de unii singuri, si ca, pana la urma, e de-a dreptul obositor pentru copii sa-i ajute mereu sa descifreze fiecare detaliu in parte.

Da, e adevarat.

Din primul moment, am invatat de la Irina cate ceva despre sensul tuturor lucrurilor care conteaza. Astazi se implineste un an de atunci. Stiu ca nu-i vom putea oferi niciodata in schimb atat de mult cat ne-a daruit ea deja.

La multi ani si toata dragostea noastra!

irina

5 gânduri despre „Primul an

  1. De câte ori mă uit la un copil mic îmi aduc aminte de zeci de senzaţii din copilărie, cum uneori un miros anume trezeşte amintiri pe care le credeai de mult uitate. Mă uitam la barbeţica cu iepuraş şi mi-am adus aminte că am avut şi eu una semănătoare, tot cu o ureche în jos. Când am învăţat să desenez am făcut o obsesie pentru acest iepure, cred că l-a desenat de sute de ori. Al meu avea urechile mai lungi şi urechea mai pliată, dar era extrem de asemănător. Nu am aflat niciodată de unde provenea desenul cu iepuraşul, probabil din desene animate… dar eu, în plină perioadă ceauşistă, aveam barbeţica nu şi desenele animate.

    Să fie sănătoasă şi să vă bucure toată viaţa cum vă bucură astăzi.

  2. La multi ani, Irina! Sa cresti mare, frumoasa, sanatoasa si sa-i faci mandri pe parintii tai de tine! Nu ca nu ar fi deja…
    Sa traiti multi ani fericiti si voi si sa va bucurati de ea!

Lasă un răspuns

