Prieteni · Proiecte · Verde!

Cum am sarbatorit Ziua Pamantului (1)

Ziua Pamantului, sarbatorita pe 22 aprilie, este un bun moment pentru planificare si, mai ales, pentru actiune. Macar cu aceasta ocazie, putem intelege cu totii ca omul poate sa faca si bine mediului. Poate chiar cu o factura la curent mai scazuta si mai putina apa consumata. Poate cu mai putini bani dati pe benzina si o sanatate solida ca urmare a mersului pe jos sau cu bicicleta. Poate invatandu-i si pe altii sa aiba grija de mediu – mult mai usor si mai avantajos decat le-ar fi sa-i faca rau.

Cat despre mine, am sarbatorit Ziua Pamantului la finalul saptamanii trecute, mai intai pe bicicleta, in Timisoara, alaturi de peste 1500 de entuziasti ai acestui tip de a te deplasa. Am demonstrat ca putem parcurge orasul in maxim o ora, dupa care am transmis si primariei acest mesaj, printr-o petitie semnata in favoarea construirii de piste pentru biciclete.

 

biciclete-3

 

 biciclete-2

 

 biciclete-4

 

biciclete-1

 

 biciclete-5

 

 

Un gând despre „Cum am sarbatorit Ziua Pamantului (1)

Lasă un răspuns

