Bruxelles/Strasbourg · PSD

Europenii din Romania

Pentru mine, campania electorala inseamna mai putin timp la Bruxelles si mai mult timp printre oameni, prin localitati dintre cele mai diverse, prin locuri care nu seamana deloc unele cu altele, dar impreuna alcatuiesc Romania, cea in numele careia vorbim in Parlamentul European.

Intotdeauna am crezut ca a fi un europarlamentar bun inseamna sa imbini activitatea efectiva – initiative, amendamente, luari de cuvant in plen, rapoarte, consultari – cu discutiile foarte deschise cu oamenii. Ei sunt cei reprezentati, iar legislatia europeana trebuie modelata in asa fel incat sa le exprime prioritatile si sa le dea raspunsuri la probleme.

Am vorbit cu profesori de liceu despre accesarea de fonduri si oportunitatile pentru elevi; am vorbit cu oamenii din piete despre agricultura (poate va va surprinde, dar oamenii inteleg foarte bine ideea de agricultura ecologica), am discutat despre soarta romanilor din afara tarii, fiindca multe familii au cel putin cate un membru plecat la munca si sunt ingrijorate de ceea ce se intampla. Toate sunt teme importante la PE si, cata vreme li se explica, oamenii inteleg ca politica europeana ii priveste direct.

dialog 1

dialog 2

dialog 6

dialog 7

13 gânduri despre „Europenii din Romania

  1. se pare ca electoratul reprezentativ psd a ramas format din aceiasi pensionari care datoreaza totul PCRului….

  2. Normal, neinfectat! Romania se imparte in pensionari PSD si intelectuali care voteaza EBA, nu? Deducem din comentariu ca tu nu te-ai incadra in prima categorie.

  3. se pare ca acel electorat care datoreaza totul PCR-ului este luat mai nou de PDL. cel putin asa arata sondajele.
    nu stiu ce sa mai cred.
    daca PDL nu vrea voturile pensionarilor peceristi atunci sa nu le mai vaneze atat, ba chiar sa ceara obositilor de peceristi sa nu voteze PDL. cred ca asa e cel mai simplu

  4. am presupus ca, in calitate de votant EBA, neinfectat e pedelist sau basesc. o fi insa bambooist

    penelist nu cred ca este. astia sunt oameni finuti

  5. @ Daciana Sârbu
    Recunosc că nu m-am descurcat, nu am găsit mai mult de câteva pliante de publicitate electorală.

    Dacă sunteţi amabilă să-mi daţi un link către programul electoral pentru europene…

  6. interesante poze … ce vad eu prin ele … nu prea iti prieste ceea ce cei care face campania din partidul vostru… cred ca ai avea alta atitudine si alta proiectie insa patidul ami mult leaga dupa un tipar decat sa diversifice.

  7. ah si pentreu ca nu stiu cand voi mai trece pe aci pana la alegeri nu ot decat sa iti urez bafta …. si sper ca in spatele acestor imagini si in spatele acestor ochisori sa se ascunda acea persoana care trebuie. Si daca asa va fi atunci ai tot respectul meu de cetatean turmentat! 😉 Mult succes!

  8. Oamenii inteleg foarte multe lucruri insa din pacate nu sunt ascultatii indeajuns, nu sunt sprijiniti, informati suficient, eu imi doresc ca noua generatie de politicieni sa puna mai mult accentul pe problemele oamenilor, pe probleme de mediu sa speram ca vom deveni mai intelepti si vom incepe sa ne sprijim mai mult.

  9. @ Bibliotecaru

    recunosc ca am incercat si eu,dar n-am reusit. Mai caut….

    @ Invizibilul

    Multumesc mult

    @ cristina

    Eu voi continua proiectele de mediu si in noul mandat. Multumesc pentru postare

Lasă un răspuns

