PSD

La Festivalul Vaii Carasului

„Vineri seara, Daciana Sarbu a poposit in mijlocul carasenilor, la Festivalul  din Greoni. Zeci de tineri, imbracati in port popular, muzica fanfarei si aerul de mare sarbatoare au creat o atmosfera aparte la Festivalul Vaii Carasului. Nu poti sa nu ramai impresionat de traditia locului si de costumele populare, care in urma cu cateva luni au putut fi admirate chiar pe holurile Parlamentului European, in cadrul unui eveniment de promovare, organizat de Daciana Sarbu”.

Picture 185

Picture 193

Picture 198

4 gânduri despre „La Festivalul Vaii Carasului

  1. Când văd aceste sărbători cu rădăcini în precreştinism, cu miros de pită şi plăcintă… mai că-mi vine să las capitala şi să mă mut acolo.

    Poate ar trebui să vorbiţi despre…

    *SAPARD – Canalizare Grădinari
    Alimentare cu apă şi canalizare – Greoni
    Reabilitare şi construire schit monahal – „Turnul Cacovii”
    *Deschiderea unui punct de trecere a frontierei între localităţile Grădinari şi Markovac (Republica Serbia)
    *Reabilitare şi modernizare căi de acces, poduri şi podeţe dinspre şi către comunitatea locală de rromi, din satul Greoni
    *Reabilitare Cămin Cultural „Ion Stoia Udrea” Greoni, în curs
    *Reabilitare sediu primărie, în curs
    Reabilitare şcoală Greoni

    Cum aţi putea ajuta, ca parlamentar european, ca această comună Grădinari (Cacovia), atestată de pe la începutul secolului XVIII, să intre cumva în circuitul turistic, cu micuţa biserică bizantină preluată chiar în acest an de greco-catolici, Turnul, Porul Turcului…

    Restaurarea turnului nu prea mai poate aştepta, este cam în pericol de dărâmare…

  2. Va simpatizez mai de mult datorita prezentei fizice, modestiei si bunului simt care va caracterizeaza!
    De curand pot spune ca am invatat ceva de la Dumneavostra. Citeam titlurile dintr-un tabloid si mi-a atras atentia unul care zicea cam asa ‘Daciana Sarbu duce gunoiul cu masina’. Sincer m-am mirat, crezand ca e ultima fita in materie de dus gunoiul la pubela. Am citit articolul si surpriza! Era vorba de materiale reciclabile. Neavand langa bloc pubele speciale, cum nu am nici eu si intotdeauna le duc la gramada cu strangere de inima dar cu speranta ca le recupereaza vreun om al strazii!, mergeati cu ele in oras unde se gaseau acele pubele! Pana sa citesc asta nu-mi trecuse prin gand si m-am bucurat de solutia oferita!
    PS Lui ‘neinfectat de comunism’ si altora asemeni lui: Spuneti-mi un lucru pe care l-ati invatat de la EBA sau de la altii din politica (sa nu-mi vorbiti de importanta scaunelor electrice pt batrani, de corectitudinea lui ‘succesuri’, sau de toate barurile pe care le-au facut celebre cei din familie, Bamboo, ciresica, golden blitz etc!)

  3. @ Bibiotecaru

    Iti multumesc pentru informatii. Esti foarte bine documentat

    @ simpatizant

    Multumesc pentru aprecieri. Sper sa mai vizitezi blogul

  4. Avand in vedere ca ati votat „pentru” in cazul rezolutiei Catania, si ca ati avut si aveti in continuare o atitudine pro-homosexualitate si pro-avort, atat dvstra cat si marea majoritate a colegilor de partid, va invit sa cititi un articol despre problema homosexualitatii. In articolul in cauza veti gasi un link spre un sait cu fotografii despre cum inteleg homosexualii din San Francisco sa se manifeste in public. Este urmarea directa a politicilor de promovare si incurajare a acestui flagel de catre guvernele SUA din ultimii 30 de ani.
    Puteti sa-mi dati un raspuns chiar aici, pe blog, despre cat de placut va pare ceea ce veti vedea acolo…
    Atentie! Imaginile sunt dure!

    http://ro.altermedia.info/minoritati/paradele-homosexualilor-manifestare-a-degenerarii-si-a-derivei-umane_13930.html

Lasă un răspuns

