Idei pretioase

Votul: un cuvant de spus

vot

Am strabatut peste 5000 de km in aceasta campanie, si indraznesc sa estimez ca m-am intalnit cu vreo zece mii de oameni. Multora le-am strans mana, catorva le-am adresat, poate, doar un zambet si o incurajare din priviri, dar cu cei mai multi am incercat sa schimb cateva cuvinte. Adica sa am ceea ce numim – uneori ignorand sensul propriu al acestui termen – un dialog. Iar oamenii au foarte multe lucruri de discutat cu un europarlamentar.
Ce m-a bucurat: ca foarte multi dintre cei cu care m-am intalnit m-au felicitat pentru demersurile mele in sprijinul romanilor din Italia si ca m-au incurajat sa merg mai departe, pana cand Europa ne va respecta mai mult. Ca am auzit multe sugestii despre cum m-as putea implica mai mult – in special in privinta agriculturii ecologice, unde deja mi-am anuntat intentia de a crea si sustine proiecte. Ca romanii isi doresc foarte mult sa se vorbeasca frumos despre noi in afara tarii, fiindca avem cu ce ne mandri.
Ce m-a intristat: sentimentul de neputinta pe care l-am simtit in ochii sau in vorbele multora – neputinta de a face lucrurile sa se miste in sensul dorit. Dezamagirea ca Europa nu le-a schimbat inca viata brusc si tangibil. Si, mai ales, teama de viitor.
Votul din 7 iunie nu poate tine locul tuturor schimbarilor care nu s-au facut pana acum, nu poate face uitate intarzierile, nu poate realiza saltul peste toate distantele neparcurse inca. Dar ne poate aminti, fiecaruia dintre noi, ca avem o arma a carei putere este mai mare decat ne imaginam: un cuvant de spus.
Nu despre partide, nu despre candidati, si nici despre viitorul insesizabil. Ci despre noi insine, acum.

4 gânduri despre „Votul: un cuvant de spus

  1. Felicitări !
    Mi-a plăcut intervenţia domniei dumneavoastră la realitatea tv, sincer.
    Mi-e teamă însă, că-n această noapte se fac şi leagă multe, prin teritoriu… şi de-acolo nişte procente, evident în plus pentru penibilii pedelachei, căci, aşa cum am afirmat cu toată responsabilitatea şi prin alte grădiniţe ale blogosferei, e noaptea când ielele iau minţile multora…
    Cărăşenii mei, au afirmat că susţin candidatura dumneavoastră, slabă prestaţie însă, şi, din partea mea, neica nimeni, dar cu coloană vertebrală, merită cartonaş roşu şi să-i trezească cineva, săi coboare din norişori…
    Tatăl Dacianei Sârbu, pe care n-am să dau dovadă de ipocrizie, căci nu mi-e felul, m-a supărat cu câteva afirmaţii la adresa cui nu ar fi trebuit niciodată, zic că se poate mândri cu fiica, promite, şi da, zic, altfel nu sunt eu… fiica e de zece ori mai tare decât tatăl ! Felicitări, Daciana Sârbu !
    respecte,
    Sibilla

  2. Multumesc mult,Sibilla!
    Am avut si eu multe infomatii din teritoriu si toate vorbeau de fraude si turism electoral. Sunt sigura ca scorul nostru real arata altfel. Asta e, mergem mai departe.
    O seara frumoasa!

  3. Cu tot respectul,
    Mă-ntreb de ce nu s-a depus nici măcar o contestaţie de către PSD-Caraş-Severin, de ce nu vorbesc fără teamă… de ce multe…
    Adevărat, zicese că Împărăţia lui Frunză e preş, sluş. ei bine NU mai e, nu pot să pricep teama unora, cine e frunză până la urmă… un muritor, fie că-i place au ba.
    Aştept din partea PSD C-S mai multă incisivitate, mai multă implicare şi… da, curaj.
    Freaudele şi turismul electoral sunt ” normale ” pentru pedelachei, însă, ACUM e momentul ca PSD C-S să acţioneze, acum când cărăşenii sunt scârbiţi de tot ce înseamnă PD-L şi Frunzăverde, de şobolănimea ce-a dus judeţul la sapă de lemn… se poate căştiga încrederea oamenilor, electorat, acolo unde există implicare.
    Abia aştept ziua în care judeţul NU va mai fi portocaliu şi Sceptrul lui Frunzăverde se va dezintegra ! Doamne Ajută !
    toată stima, domniei dumneavoastră,
    Sibilla

Lasă un răspuns

