Amintiri din campanie

Secrete de partid?

Amintiri din campanie
Amintiri din campanie

Un gând despre „Secrete de partid?

  1. Şi Bucureştiul are baroni!

    Şi încă unii barosani. De pildă barosanul Vanghelie care nu obişnuieşte să acorde audienţe pentru că asta ar însemna să dea ochi cu electoratul pe care l-a împînzit astă primăvară cu reclame duioase referitoare la omenia lui. Că a ajuns iar Primar, e de înţeles : cum să nu-ţi zboare ştampila din mînă cînd se iţeşte de după perdea masca Atănăsoaiei, e drept că un pic mai îmbujorată ? Acum urmează alegerile parlamentare şi circul reîncepe, deşi nenorocirea cea mare a fost deja făcută şi mărturisesc că l-am votat pe Vanghelie pentru că n-am avut de ales. Să fi fost mai bine dacă anulam votul? Nu ştiu.
    Ce ştiu e că, în campanie, în Parcul Sebastian au fost plantate floricele, după o săptămînă au fost rase, au smuls şi tufele de trandafiri care făceau atracţia parcului, au curăţat şi iarba veche ca să aducă una nouă şi strălucitoare. Cînd i-am reproşat asta lui Bogdan Georgescu, care atunci era foarte preocupat să dea indicaţii despre cum să fie strînşi cîinii maidanezi de hingherii proaspăt apăruţi la Poliţia Animalelor (între noi fie vorba, lucrătorii de la ADP care îi şi adăpostesc în curte, după care îi împrăştie în funcţie de cum au drumurile : pe cîmp sau mai aproape, în alte sectoare) mi-a rîs în nas. Cu această Poliţie a Animalelor poţi să crezi că intri în normalitate, dar ce te faci cînd în spatele ei apar nişte interese jalnice? De fapt, această instituţie, constituită cît ai bate din palme, nu ştiu cît de legitimă e în condiţiile în care de la Primărie şi chiar de la Poliţie (unde şef e Bogdan Georgescu) se trimit note în care se dezic de aceste acţiuni. Păi dacă nu o recunosc ei, atunci cine s-o recunoască ?

    Campania a trecut, afişele s-au dat jos, cîinii îngrijiţi de oameni au fost lăsaţi prin alte sectoare să facă haite pe lîngă sacoşe şi să se bată pentru teritorii noi, dar au avut grijă să ducă din ei şi la bazele oficiale, Pallady şi Mihăileşti, ca să nu se prindă prostimea de chestie.
    Nu arunc vina pe PSD pentru ce face baronul Vanghelie în sectorul 5, dînsul e o specie aparte, încadrabil la categoria grea „Elena Udrea”. E adevărat, nu oricine poate să preia campania PDL !
    Îi respect în continuare pe cei care au luptat în Parlamentul României (Victor Ponta) şi în Parlamentul European (Daciana Sârbu) pentru drepturile animalelor şi drepturile iubitorilor de animale. La urma urmei, e un lucru de bun simţ să nu doreşti să-ţi construieşti campania pe suferinţă, şi asta ar trebui să fie valabil şi pentru baronii Bucureştiului, chiar dacă n-au suflet.

    PS. Aflînd că vreau să-i dau în judecată (deşi nu prea am cu ce, nu i-am filmat, mă bazez doar pe ce am văzut eu, cu ce mi s-a întîmplat mie ), Iulian Niţu s-a prezentat la uşa mea, miercuri, însoţit de doi poliţişti de la Poliţia locală ( să facă tata atac de inimă, cînd era mai normal să mă sune) ca să mă anunţe că îmi face dosar penal pentru un cîine pe care l-am scos de la Mihăileşti şi pe care l-a văzut apoi tot pe teritoriu. Indulgent, mi-a dat o săptămînă să-i găsesc un adăpost.
    Eu rezolv problema cu cîinele dar dînsul ce se face dacă îi acord o săptămînă să aducă cîinii aruncaţi pe cîmp şi în sectorul 3 ( între ei fiind şi cîini sterilizaţi de mine şi crotaliaţi)?

    Şi încă ceva : Poliţia animalelor din sectorul 5 trebuie să fie desfiinţată. Urgent. Votez pentru asta!

Lasă un răspuns

