Prieteni

Despre blogging, idealism si un nou-venit online

Am avut ieri un dialog simpatic (desi poate cam scurt) cu cativa bloggeri de succes. Le multumesc tuturor – Piticu, Adrian, Chinezu, Raluca, Pandutzu, Horea– pentru idei si exuberanta.
Cred – asa cum le-a spus si Victor – ca, desi ei nu au inca statutul recunoscut de formatori de opinie pe care il merita, au creat (si consolideaza in fiecare zi) ceva extrem de valoros, si care ne lipseste mult in Romania anilor 2000: comunitati.
Cat despre faptul ca blogul meu e unul “de nisa”… Asa l-am vrut si asa va ramane.
Nu fiindca nu mi-as dori sa vina aici cat mai multa lume si sa avem discutii cat mai intense. Ci pentru ca blogul meu e un spatiu unde vorbesc despre ceea ce fac, si despre lucruri in care cred.
Iar daca activitatea mea la Parlamentul European, mediul sau nutritia sunt subiecte “de nisa”, nu vad deloc in asta un motiv sa renunt la ele. Dupa cum nu-mi fac iluzii ca as putea sa le aduc eu in mainstream. Asta nu inseamna ca nu voi continua sa incerc!

Un gând despre „Despre blogging, idealism si un nou-venit online

Lasă un răspuns

