Bruxelles/Strasbourg · Hrana sanatoasa

Reclamele si obezitatea

child-television_2322538bCresterea obezitatii in randul copiilor este influentata de promovarea foarte agresiva a alimentelor nesanatoase – studiile demonstreaza acest lucru dincolo de orice dubiu. Cei mici sunt vizati fara mila si fara scrupule de campanii publicitare foarte agresive, care ii pacalesc, pur si simplu, asociind aceste alimente cu lucrurile lor favorite: muzica, personajele din desene animate sau filme, vedete din lumea sportului.

Ei nu disting, de multe ori, fictiunea reclamelor de realitate, dar in acelasi timp sunt foarte receptivi la publicitate.

Copiii sunt expusi la o promovare continua, din toate directiile, a unui stil de viata nesanatos. Organizatia Mondiala a Sanatatii a cerut restrictii in privinta promovarii catre copii a alimentelor bogate in zahar, grasimi si sare. Ca europarlamentar, am incercat de nenumarate ori sa conving Comisia Europeana ca e nevoie de legislatie in acest sens.

Acum avem sansa de a discuta metode concrete prin care putem face acest lucru.

Revizuirea Directivei serviciilor mass-media audiovizuale ofera o oportunitate unica de a proteja copiii de publicitatea la alimente nesanatoase si alcool.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s